november 24, 2008

Vilken miss.

Jag blev väldigt ledsen när jag öppnade Norran imorse och fick se vad jag missat i helgen.

Lill-babs har varit i stan. Jag som trodde att spritångorna som stack i näsan på lördagsmorgonen var mina egna. Och vem kunde ana att skalvet som uppmätte 3,2 på Richterskalan om lördagsaftonen kom från stilettklackar som slogs i Nordanåteaterns tak?

Vem kunde anat? Inte jag i alla fall. För då hade jag suttit där...på första parkett med en flaska JD i en brun papperspåse och sjungit med i "Klas-Göran".

Och ja, jag är bitter.

2 kommentarer:

Tea Lindholm sa...

vet du hur mycket lill-babs vi kommer få smaka i sthlm. var inte bitter min vän. vår lill-babstid is yet to come.

maria sa...

Vet inte riktigt om jag vill smaka Lill-Babs, men tack för uppmuntran, kära du!