november 10, 2008

Lördag. A Lovestory.


Det här är Sandra. Hon är med i VC Travels och är en bra tjej. Hon lyssnar på skitbra musik och är en smarting. Hon jobbar med gamlingar. Vi har alltid kul tillsammans.







Hon till vänster är Malin. Hon är också bra och alltid glad. En gammal KUSKare som jobbar på Subway. Chicken Teriyaki säljer bäst om ni ville veta. Tillsammans hade de styrt upp en hejdundrandes 20-årsfest i lördags.



Det här är Sofia. Hon är cool. Hon har såna där snyggt trasiga strumpbyxor. Det är inne nu, men det tyckte hennes pappa inte om. Hon lärde mig hur man skulle göra, det var bara att rispa lite med nageln över strumpbyxan, baggis! Hon lyssnar på bra musik och har en mamma som är bra på engelska.


Det här är Matilda. Hon är rolig och snäll. Vi har spelat basket tillsammans sen urminnes tider och hon har jämt varit en av de bästa i laget. Hon tror att Oslo är ett land, men sånt får man ha överseende med. Hon ville också ha sådär snygga trasiga strumpbyxor och som det modeorakel jag är och eftersom jag just fått reda på hur man skulle göra, så erbjöd jag henne att hjälpa till.





Jag vette fan vad som hände. Jag slant litegrann med lillfingernageln och på ett ögonblick så hade hon en reva över hela låret. Jag ville ju bara hjälpa till...Man ska aldrig vara hjälpsam på fyllan, det brukar inte bli succé. Jag tråcklade ihop hela eländet med en hårnål.






Som ni ser så blev effekten inte riktigt densamma.










Men vi är vänner ändå! Hon ska få nya strumpbyxor.






Och dra på trissor och har ni sett på maken?! Där är ju Orup. Vi var på samma efterfest i lördags. Den mannen rymmer mycket kärlek.
En kul helg, klart slut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Jag förstår att jag var i helt fel stad i lördags. Det var i Skellet allt hände. Lite bitter är jag nog över det, mhmm.
Men vi kan väl ha en kul fest i jul ngn ggn när jag är hemma? Det vore... kul!:)

Anonym sa...

har jag sagt att jag gillar dig. du är king! :)

maria sa...

Haha, det är alltid i Skellet allt händer, Britta! Du är välkommen hem, då ska vi styra re-union! :D Det vore... kul!!:)