oktober 28, 2008

The man in me.

Nu ska jag byta däck.

Det är en av mina oanade talanger tillsammans med att imitera Mr. Bean och rabbla folks registreringsnummer utantill. Jag har dock slutat imitera Mr Bean. En gång råkade jag se mig själv i spegeln när jag gjorde det och jag var fulare än när jag gråter. Och man är aldrig så ful som när man gråter.

Hur som helst. Jag är vansinnigt bra på att byta däck. Jag gör det varje år.

Och för att riktigt bejaka min manlighet så kommer jag att tillbringa resten av kvällen i underställ och dricka öl.

Okej...inte dricka öl, då.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Awesome

Jag får ibland ett sug efter att byta däck sedan jag förra sommaren blev världsmästare i grenen efter fem punkor (varav två innebar totaldemolering av fälgar) på tre veckor.

Ahh, those were the days...

Anonym sa...

och jag vill verkligen bara att du ska fortsätta göra mr. Bean och sluta byta däck. Tänk på att det är viktigt att dom dras åt ordentligt osv..

ps. kommer sakna dig kompis!

Johanna sa...

hatten av för dig vännen!

maria sa...

Mr. Bean kommer ALDRIG tillbaka, var sak har sin tid! :D

Kommer sakna dig med, vem sjutton ska jag kika på Hål i väggen med på söndagarna?!=)

take care!! Kram

Anonym sa...

Du får kanske hålla till godo med Alle ;) Ni kan ju behålla plogis som träffpunkt i allafall!

Glömde som säga det, det är ju liksom fritt fram att vara här för dig! Allt som är mitt är ju även ditt, nästan.. :P