oktober 21, 2008

Kanske inte kaffe ändå.

Från början hatade jag kaffe.

Men med tiden så har jag blivit bättre och bättre på att dricka det. Först som sötsliskiga kaffedrinkar med två droppar kaffe i, sen latte och sen vanligt kaffe med mjölk.

Nu kan jag självmant ta en kopp kaffe efter maten. Så gjordes det också på Waynes när vi åt lunch i helgen.

JP, som är kvar i mormorssaftstadiet och inte ens får gå på Systemet än, grymtade ur sig:


-Ah, men jävligt ball du är som dricker kaffe då.

-Mjo, det börjar gå rätt bra nu faktiskt. Men man borde aldrig börja, man får ju mindre bröst av att dricka kaffe.


- Ja, jag ser det.


AJ! Vart kom den där ifrån? Från klarblå himmel, ett blixtnedslag som skulle fått självaste Tor generad. Nejmen tack, det är ju precis vad man vill höra. Kärlek. Fan, love you too liksom...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tor blir inte generad, han hämnas.

Anonym sa...

Det sa jag inte, det var mer som ett konstaterande liksom. Han känns som en sån som hämnas, man vet ju aldrig...

Anonym sa...

Du får helt enkel slänga ut en varning.

Anonym sa...

Nu vill jag faktiskt slänga in några rättningar! Jag dricker gärna latte (inte svart äckelkaffe bara) och väldigt snabbt efter min kommentar sa jag att jag menade SÅG det (i tidningen alltså)..Så det så!

maria sa...

/Reds. anm.

Funky Fred sa...

"- Ja, jag ser det." men jag hänger ut dom i min turkosa BH dock.

maria sa...

MEN! Du ska inte yttra dig!!