oktober 07, 2008

En liten paus.

Jag har drabbats av den där bloggtorkan som alla pratar om. Det är trist. Jag har ingen inspiration, och ett allt för ospännande liv att skriva om. Jag tänkte knåpa ihop ett jätteroligt inlägg om den konstiga killen som jobbar på Clas Ohlson. Men fick inte till det. Sen tänkte jag skriva ett hatinlägg till Brolle. Men det blev inte riktigt bra heller. Men håll till godo, jag är på god väg. Och på torsdag kommer Niklas hit. Det kommer bli kulkulkul! Och Brynäs kommer få en massa spö!

Meanwhile lämnar jag er med en fråga att klura på: Vad hände med Adelsten? Ni vet den där klädaffären som huxflux gick upp i rök. Jag har för mig att de var som Åhléns, fast bra mycket sämre...

3 kommentarer:

bodja sa...

hoppas pausen blir kort. din blogg är liksom facklan i höstmörkret.

4 real liksom.

bodja sa...

det är helt sjukt mycket partymode i helgen, faktiskt.

för dig också gissar jag? ;)

Anonym sa...

haha, det stämmer bra det ;) misstänker att det är förövaren själv som spridit ryktet? :P