september 19, 2008

Väck mig upp när september är slut.

Mamma säger: Upp och hoppa, det är sol ute! Och får till svar: Och? Det är ju september.

Jag älskar att sova.

En dag kommer jag nog slå

något slags rekord...

Mycket trevlig tillställning igår. Efter vino rojo, sällskapsspel och tacos hos Matilda Lu begav sig gänget ner på stan och Möjligheternas torg, där allt kan hända. Vi hade tänkt svänga våra lurviga på Ballen, men en kilometerlång kö och överskottet på smurfar födda -90 gjorde oss avskräckta. Så vi drog på Calles, hängde hos Melinda i baren och lyssnade på en 40plus-trubadur. De är som allra bäst i den åldern har vi kommit på. Kvällen avrundades på Olles, där jag blev igenkänd av vakten som "Fröken Bingo". Proud moment of my life, oh yes.

Ikväll blir det häng hos Matilda Le med de utflyttade söderrävarna Tove och Julia. Kommer bli awesome.

Nu ska jag gocka på ett bröllopp.

Inga kommentarer: