januari 28, 2009

Travelfever.

Jag börjar få lite resfeber nu. Alltså bara lite.

Jack berättade att det finns vattenormar i Australien som kommer upp i toaletterna. Och kanske biter en i stjärten och ger en farliga sjukdomar och gör så att ens blod blir svart och till slut stelnar. Eller kryper upp i anus och aldrig kommer ut, så det alltid kommer pirra i kroppen på ett icke tillfredsställande sätt. Jag vet inte.

Jag vet bara att jag kommer att öva på att kissa stående i två veckor. Under dessa två veckor kommer jag förmodligen måste öva på att skura golvet i badrummet lika många gånger...

2 kommentarer:

Tea Lindholm sa...

jag är heller inget utav en expert på att kissa stående. men min teori säger mig att om man inte kissar tillräckligt hårt och tillräckligt bredbent så kommer kisset att rinna längs benet istället? skulle vara tacksam ifall du kan undersöka saken och konstatera min sanning.

ps. mitt verifieringsord är MARPA. är det ett tecken på att pappa dan's watching?

bodja sa...

alltså inte för att jag är expert på ämnet, hey, jag har bara kunnat det i 15 år.

mitt heta tips är att du gör en rutschkana längs benet i tejp. en effektiv och inte alltför dyr lösning. jag är övertygad om att job andersson hade gjort precis likadant, om han varit i samma sits.

lycka till!