januari 11, 2009

Aussie baby.

Jag har varit på väg åt många håll. Jämfört med mig så är Matilda Lerner en riktigt beslutsam ung kvinna.

Jag och Johanna skulle till Göteborg med Fossland som roomie (vet inte om han någongång var medveten om detta). Sen mot Oslo. Sen mot Trysil. (Där hamnade Johanna) Sen tyckte vi damer att det vore ball att jobba i Stockholm. Där hamnade vi nästan. Sen så tänkte jag läsa etnologi i Stockholm och låta de andra jobba. Jag tackade ja.

Så i början av veckan bokade jag och JP en biljett till Sydney istället. VC Travels är sargat i kanterna, Sandra har åkt till London. Men jag och JP kommer att hålla fanan högt i Australien. 10 februari bär det av!

Shine on!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klurat nåt mer på resebloggen? :P

maria sa...

Du, det är febril verksamhet uppi knoppen! :D
Förövrigt är du hjärtligt välkommen över på en smakbit när du piggnat till, kan dock inte lova att det finns kvar nåt.. :P

Johanna sa...

Det kommer bli så sjukt awesome! Men vännen not cool, hur länge stannar ni... pok