januari 11, 2009

Det blev ju en bra fest igår.

Om man bortser från små petitesser som att ingen kom.

Jag konstaterade att jag hade en hel drös med vänner med över 38 grader i feber. Ett gäng till som inte hade tillgång till nyktra föräldrar/syskon med bil. En stackare som var tvungen jobba och en som inte hade några pengar på mobilen (!). Ett par andra var i Norge. En annan i London och väldigt många utspridda i diverse tveksamma studentstäder i landet lagom. Och en är målvakt i Sunnanå, men det har egentligen inte med saken att göra. Ville bara skryta med att jag känner en som spelar i Världens bästa liga.

Jag kunde ha stannat hemma och tyckt synd om mig själv. Jag hade ju trots allt en kladdkaka och en morotskaka för mig själv och en killer-spellista på Spotify. Inte hade det gått någon nöd på mig inte.

Men jag for åt staan. Där var det bra drag hos Anna. Och jag fick en bingobur!!!:D:D:D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inga pengar på mobilen var ju också en ursäkt! Haha, var det Hanna eller?
Angående kladdkakan och morotskakan så kan jag alltid hjälpa dig med dom om det finns nåt kvar när jag tillfrisknat ;)

Anonym sa...

Angående världens bästa liga så gillas det inte om det talas om med ironi :P

maria sa...

Haha, väldigt nyskapande smeknamn, "Hemlis =)"

Jag är aldrig ironisk! :D