augusti 31, 2008

Rhodos hej och hå!


På onsdag åker de sargade delarna av VC Travels, dvs jag och JP till Rhodos. Jag tror det kommer bli awesome.

Det lustigaste är att både min morbror och moster samt mina föräldrars bästa vänner åker med samma plan. Har vi tur hamnar vi på samma hotell som några utav dom. Har vi riktig jackpot hamnar vi alla på samma hotell. Ojoj, vilka förfester vi har att se framemot!

När så JP raglar hemåt med en Stavros eller en Giorgios under armen så blir det jag som får stå för det seriösa ansiktet utåt mot släkt och vänner. Det kommer bli en tämligen oprövad roll som jag tänker axla på fullaste allvar. Yeehah!

4 kommentarer:

Anonym sa...

I wish you all the greeks in the world ;)

maria sa...

I wish you all the geeks in the world! ;D

Skoja ba, men det rimmade fint iaf..

Anonym sa...

Haha, ja du får ta hand om Jenny!
"Ta hand om" = att hon kommer hem med samma efternamn iaf. Nog kan hon få ragla hem till hotellet med en Stavros, så länge hon inte åter vänder till Sverige som mrs Jenny Papadopoulos ;)

Kan passa på att meddela att jag nu har en fin (eller rättare sagt ganska ful) blogg, alldeles nystartad! :)

Anonym sa...

Freakin awesoome :)