december 27, 2008

God fortsättning.

Man kan tro att jag har ramlat från en stege och ligger på intensiven. Eller att jag har bloggtorka. Men så är fallet inte. Jag har en massa smaskigheter att bjuda på. Problemet är bara det att jag har gått och blivit så lat i mellandagarna så att minsta ansträngning känns motbjudande (däribland att knappa på ett tangentbord).

Men jag ska repa mig. Då ska ni bland annat få reda på en stor hemlighet som jag fick veta idag och som det bara är jag som vet om på jobbet. HA-HA! Jag ska bara fundera ut ett värdigt sätt att basunera ut nyheten...

Meanwhile tänkte jag bara säga att jag lever.

Hejdå!

3 kommentarer:

Funky Fred sa...

Nee, jag har vetat den länge!

Hugo sa...

Nä, det är sant. Orup är ju ungefär tusen gånger skämmigare då han inte för sitt liv kan hålla sig borta från prime-time.

God avslutning och allt sånt där!

Hugo sa...

Nästan, det blir Östanbäck då jag inte orkar engagera mig i något särskilt. Sen få vi se hur länge jag blir kvar men troligtvis till den femte-sjätte.