februari 09, 2009

Packa pappas kappsäck.

Jag håller på med en ny avhandling, den går under arbetsnamnet "60 liter av mitt liv" och kommer att innehålla väl valda delar ur min garderob, sandaler med tveksam fotriktighet samt alldeles för många väldoftande produkter i för stora flaskor.

Efter ungefär tio timmars aktivt packande (jag har legat på golvet och sett Vänner samt varit på Anderstorp och tagit sprutor) och moget övervägande så har jag lyckats prioritera bort Flux och hårsprej från min packningslista.

Just nu sitter jag och utövar "Arga blicken" mot min ryggsäck och väntar på att den, likt Sesam, ska öppna upp ett hemligt fack så att jag rymmer min Dostojevskij-trilogi samt min helårsförbrukning av bomullstops.

Jag känner på mig att det kommer bli en lång natt.

Just ja, min och Jennys reseblogg finns nu uppe till allas förfogande http://reallydownunder.blogspot.com är sidan du ska hänga på för att läsa om vad vi pysslar med på andra sidan jorden när vi inte släcker bränder och jagar känguru. Vi ska försöka uppdatera så ofta vi har möjlighet. Under tiden kommer rulesbymaar ligga på is.

Ha det gott alla vänner, vi hörs före vi ses!

Puss och kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde bättre om dig maar.... Puss och kram som avslutning på ett inlägg.... Maar goes Blondinbella... :P

maria sa...

Special for you, gubben. Special for you.. ;D